خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/05 - 15:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون امید:

اصلاح‌طلبان به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

عضو فراکسیون امید مجلس ضمن رد شایعاتی که در خصوص تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان مطرح می‌شود، گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند.

رامین نورقلی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: قطعا مشارکت و شور و شوق انتخابات با حضور طیف های مختلف سیاسی امکان پذیر است.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور طیف‌های سیاسی گوناگون در انتخابات منجر به افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود، بیان کرد: انتظار داریم انتخابات با حضور طیف های مختلف سیاسی برگزار شود و شاهد مشارکت بیشتر در انتخابات باشیم.



وی افزود: امیدواریم شورای نگهبان نیز در برخی رد صلاحیت‌ها تجدید نظر کند تا همه طیف‌ها در مجلس نماینده داشته باشند.



نورقلی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان به دنبال تحریم انتخابات هستند یا خیر؟ گفت: اصلاح‌طلبان با قدرت در انتخابات حاضر خواهند شد.



نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگرچه برخی از اصلاح طلبان رد صلاحیت شده اند اما این طیف سیاسی به نظام متعهد است، ادامه داد: گفت‌وگو‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و سیاست گذاری‌های اصلاح طلبان برای این است که مردم حضور بیشتری در انتخابات داشته باشند.



وی افزود: شاید همیشه میزان مشارکت بالا نبوده و بعضا مشارکت بالایی را در انتخابات‌ها شاهد بوده‌ایم، اما وقتی که مردم اعتماد می‌کنند و به نظام علاقه دارند، مسئولان نیز باید به نیازهای آنها پاسخگو باشند تا حداقل در زمینه انتخابات انتظارات مردم مرتفع شود.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است طیف‌های سیاسی متفاوتی علاقمند باشند تا در مجلس نماینده داشته باشند و باید به همه نظرات احترام بگذاریم و همه گروه‌ها را در انتخابات داشته باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 294609
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار