خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 09:49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی:

قول وزیر نفت برای اتصال خطوط چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک به شبکه گاز تا شهریور سال آینده

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت صورت گرفته، قول مساعد برای اتصال خطوط چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک به شبکه گاز تا شهریور سال آینده داده شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، معین الدین سعیدی اظهار کرد: با وجود اینکه به زودی دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند اما تاکنون عملیات گازرسانی به شهرهای چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک آغاز نشده است.



وی افزود: با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت صورت گرفته، قول مساعد برای اتصال خطوط چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک به شبکه گاز تا شهریور سال آینده داده شده است.



نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین مقرر شده است تا در طول این مدت، کار لوله گذاری شبکه توزیع در داخل این شهرها نیز انجام شود.



وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، قرار است، یک هنرستان فنی جهت آموزش نیروهای مهارتی احداث شود که به زودی عملیات احداث این واحد فنی و مهارتی آغاز خواهد شد.



سعیدی تصریح کرد: همچنین وزارت نفت باید به تعهدات خود در بخش مسئولیت اجتماعی به منظور ایجاد فضاهای آموزشی و بهداشتی و درمانی در این منطقه اقدام کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333539
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار