خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/09 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیاضی در هشداری به وزارت نیرو:

عدم پرداخت مطالبات نیروگاه‌های خصوصی مازندران تهدیدی برای شهرک‌های صنعتی/ شبکه‌های برق و آبرسانی در نور و محمودآباد به شدت ضعیف هستند

منتخب نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه شبکه‌های برق و آبرسانی در این منطقه به شدت ضعیف هستند از عدم پرداخت مطالبات نیروگاه‌های خصوصی مازندران توسط وزارت نیرو انتقاد کرد و از آن به عنوان تهدیدی برای تعطیلی شهرک‌های صنعتی این استان یاد کرد.

عبدالوحید فیاضی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: ما در حوزه انتخابیه اولویت‌ها و مسائل مهمی داریم که به مطالبات کهنه تبدیل شده‌اند کما اینکه در حوزه محیط زیست با مشکلاتی همچون وضعیت زباله‌ها، پسماندها و پساب‌ها مواجه هستیم که انتظار می‌رود با همکاری مسئولان مربوطه این موضوع ساماندهی شود.  

منتخب نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، تصریح کرد: موضوع مهم دیگر که باید به طور جدی پیگیری شود مربوط به حوزه تامین زیرساخت‌های شبکه‌های آب، برق و راه است چراکه استان مازندران به‌ویژه حوزه انتخابیه نور و محمود‌آباد دارای جمعیتی چندین برابر بیشتر از افراد بومی است.

وی یادآور شد: تعداد افرادی که روزانه وارد این منطقه می‌شوند جمعیت حوزه انتخابیه را چندین برابر کرده است و این در حالی است که سهم ما از اقتصاد، بودجه و درآمد ملی متناسب با جمعیت حدود چهار میلیون نفری است که در سرشماری‌ اعلام شده است.

فیاضی بیان کرد: شبکه‌های برق و آبرسانی این منطقه به شدت ضعیف هستند و قطعا در تابستان امسال در حوزه انتخابیه با مشکل تامین برق مواجه خواهیم بود چراکه برخی نیروگاه‌های خصوصی مطالبات خود را از دولت دریافت نکرده‌اند و احتمال دارد از ماه آینده در تامین برق با مشکلاتی مواجه شویم.

منتخب نور و محمود‌آباد در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: بنده به وزارت نیرو هشدار می‌دهم که به این موضوع ورود پیدا کند و مطالبه نیروگاه‌های خصوصی و پیمانکاران خود را پرداخت کند تا دچار مشکلاتی در حوزه تامین برق خانگی، کشاورزی و صنعتی نشویم که به تعطیلی شهرک‌های صنعتی منجر شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379102
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار