خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/14 - 19:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مسعودی:

ضعف و کج سلیقگی مسئولان برگزاری مسابقات دو زنان در تهران باعث عدم پوشش رسانه‌ای شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از سیاست سانسور رسانه‌ای مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا بانوان در تهران، تصریح کرد: عدم پوشش رسانه‌ای مسابقات، میزبانی ایران را زیر سئوال می‌برد.

اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی آسیای داخل سالن در تهران، گفت: عدم اطلاع رسانی در این رقابت‌ها یکی از ضعف‌های مشهودی به شمار می‌آید که خروجی و مسابقات را نیز زیر سئوال می‌برد.



نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی مناسب و انتشار تصاویر مسابقات بانوان با رعایت شئونات اسلامی می‌توانست الگویی مناسب به سایر کشورها ارائه کند، افزود: نبود اطلاع رسانی درست و مناسب زحمات کشیده شده برای گرفتن میزبانی و همچنین هزینه‌‌های اعمالی ناشی از برگزاری مسابقات را بی اثر و زیر سئوال می‌‎برد.



وی با یادآوری اینکه بانوان کشورمان نیمی از جمعیت کشورمان را تشکیل می‌دهند و این جمعیت بالا نیاز به نشاط و تحرک و ورزش حرفه‌‎ای دارند، ادامه داد: اینکه زحمات فراوانی توسط بانوان کشورمان کشیده شود و موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌های مهم شود ولی به دلیل اطلاع رسانی ضعیف، اسمی از او در رسانه‌های کشور مطرح نشود و یا عکسی از او منتشر نشود، ضعف و کج سلیقگی مسئولان برگزاری مسابقات را نشان می‌دهد.



مسعودی با اشاره به افتخار آفرینی‌های بانوان ایرانی در میادین بین المللی، تأکید کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح آسیا و جهان با رعایت شئونات اسلامی هیچ منعی ندارد و حتی ما می‌توانیم با لحاظ شئونات کشور، الگویی مناسب در برگزاری مسابقات اسلامی برای بانوان ارائه کنیم.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: پیش از این نیز تجربه مناسبی در پوشش رسانه‌ای افتخارآفرینی بانوان کشورمان در میادین بین المللی داشتیم که انتظار می‌رفت این رقابت‌ها نیز با رعایت همان شئونات پوشش داده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 230471
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار