خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رحمانی در تذکر شفاهی:

ضرورت تکمیل سدهای بالاخانلو و نهب جهت تامین آب مورد نیاز استان قزوین

نماینده مردم تاکستان از وزیر نیرو خواست تا دستور لازم جهت تکمیل سدهای بالاخانلو و نهب جهت تامین آب مورد نیاز استان قزوین را صادر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رجب رحمانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 6 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر نیرو گفت: شما یکی از وزرای فعال و بزرگوار هستید، از شما می خواهم الان برق چاه ها را قطع نکنید، چرا که موقع آبیاری باغات و عمل آمدن گندم است. 14 شهر و 194 روستای تاکستان  از بی آبی می سوزند، لطفا نسبت به تکمیل سدهای بالاخانلو و نهب و رعایت حقابه و اجرای طرح فاضلاب این منطقه که دارای ردیف ملی است، اقدام شود.



نماینده مردم تاکستان در مجلس یازدهم ادامه داد: قیمت تضمینی محصولات کشاورزی براساس نرخ تورم افزایش می یابد، اما قیمت کشمش براساس برآوردهای کارشناسان حداقل باید هر کیلو یکصد هزار تومان باشد، در حالی که گرانی و تورم کمر مردم را شکسته است، ما با بیش از 2 هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از خشکسالی و سرمازدگی مواجهیم که تنها تاکستان 200 میلیارد خسارت دیده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه خواستار توجه ویژه به قانون رتبه بندی معلمان، همسان سازی حقوق بازنشستگان و مسائل معلمان طرح مهرآفرین و پیش دبستانی شد.



رحمانی در پایان خطاب به وزیر بهداشت تو درمان گفت: بیمارستان تاکستان تعطیل شده است، لطفا تدبیر بفرمایید./



پایان پیام

  • کد خبر : 364138
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار