خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 15:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ذاکر بیان کرد:

ضرورت تصویب قوانینی برای تسهیل روند صادرات محصولات کشاورزی

نماینده مردم ارومیه در مجلس دوازدهم، بر ضرورت تصویب قوانینی در حمایت از کشاورزان پیرامون صادرات محصولات کشاورزی، تغییر الگوی کشت و ساماندهی چاه‌های مجاز و غیرمجاز تاکید کرد.

سید سلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه اولویت‌های ما در مجلس دوازدهم باید در امتداد اقدامات انجام شده در مجلس یازدهم باشد در خصوص برنامه‌هایی که در جهت رفع برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود دارد، گفت: ما در رابطه با موضوع مهم کشاورزی و حمایت از قشر زحمتکش کشاورز باید بتوانیم قوانینی پیرامون صادرات محصولات کشاورزی، تغییر الگوی کشت و ساماندهی چاه‌های مجاز و غیرمجاز تصویب کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت صادرات محصولات کشاورزی به ویژه سیب در این منطقه، تصریح کرد: اگر بتوانیم فضایی برای تعامل اتاق‌های بازرگانی و اصناف و وزارت صمت ایجاد کنیم می‌توانیم 10 میلیون تن محصولات کشاورزی خود را صادر کنیم چرا که متاسفانه امسال حدود 150 هزار تن محصول سیب در سردخانه‌های ارومیه ماند و امکان صادرات آنها نیز فراهم نشده بود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: توجه به دانش‌بنیان‌ها، معادن و محیط زیست از جمله تالاب‌ها و دریاچه‌ها و در درجه اول دریاچه ارومیه از دیگر موارد مهمی است که باید مورد توجه این مجلس قرار گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379382
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار