خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/20 - 12:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فلاحی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

ضرورت اصلاح نظام غیر عادلانه پرداخت ها در وزارتخانه ها

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از غیر عادلانه بودن نظام پرداخت ها و انواع روش های استخدامی در وزارتخانه ها، خواستار اصلاح این رویه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  سارا فلاحی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 20 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن سلام بر شهیدان راه ولایت، گفت: امروز فوری ترین کاری که باید انجام شود اصلاح نظام پرداخت غیرعادلانه ای است که هر روز مانند یک توپخانه قهار و بدون مهار در حال شلیک به قلب سرمایه اجتماعی است.



وی ادامه داد: در میان کارکنان و وزارتخانه های مختلف انواع قراردادها وجود دارد، از رسمی، پیمانی، قراردادی و قراردادهای کار معین، مدت موقت، طرحی، حجمی و روزمزد و هزار بلای خانمان سوز دیگر که باید به  آن ها توجه نمود.



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز متاسفانه حتی میان کارکنان رسمی وزارتخانه ها نیز بی عدالتی در پرداخت و دریافت وجود دارد تا جایی که کارکنان جهاد کشاورزی که مسئول تامین امنیت غذایی هستند از فوق العاده خاص امنیت غذایی محروم هستند همچنین کارکنان وزارت کشور که مسئول برگزاری انتخابات های عریض و طویل هستند از فوق العاده خاص محروم هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: بی توجهی به نظام ناعادلانه پرداخت یعنی عبور از گفتمان انقلاب اسلامی و عبور از کلام امام جامع که می فرمایند نظام اسلامی باید مبنای تصمیم گیری هایش براساس عدالت باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 372897
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار