خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 12:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
بانکی پور با تاکید به برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی در مدارس مطرح کرد:

ضرورت آگاهی نسل جوان و کل دنیا از اقدامات تروریست جهانی

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معرفی تروریست جهانی به کل دنیا مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: نسل جوان ایرانی با ماهیت تروریستی آمریکا آشنا نیست، معرفی جنایات آمریکا به کل دنیا و بی اطلاعی نسل جوان از اقدامات تروریستی این ابر قدرت جهانی دو اقدامی است که باید مورد توجه متولیان قرار بگیرد.

امیرحسین بانکی پورفرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در حاشیه بازدید از نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی، ضمن تسلیت سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از یارانش، گفت: ماهیت ترور سیاستمداران و حتی عامه مردم را در اماکن عمومی تمام کسانی که انقلاب را به چشم دیده اند به یاد دارند اما کل دنیا از ماهیت ترورها و جنایات آمریکا بی خبر است.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: به تصویر کشیدن توطئه و جنایات آمریکا به هر روش ممکن یکی از اقدامات قوه قضاییه و سایر نهادهای مرتبط است، این کشور در بسیاری از بلادهای دنیا کارزاری از حقوق بشر  نداشته  است؛ ایران باید به لحاظ حقوقی با مستندات محکم بین المللی عرصه ظلم و جنایت را برای تمام کشورهای جهانی تنگ کند. جنایات آمریکا برای خودمان بدیهی است اما این مسئله باید برای تمام دنیا روشن باشد.



بانکی پور با تاکید بر اینکه معرفی تروریست جهانی به کل دنیا مورد غفلت واقع شده است، تصریح کرد: نسل جوان ایرانی با ماهیت تروریستی آمریکا آشنا نیست، معرفی جنایات آمریکا به کل دنیا و بی اطلاعی نسل جوان از اقدامات تروریستی این ابر قدرت جهانی دو اقدامی است که باید مورد توجه متولیان قرار بگیرد.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه افشای حقوق بشر آمریکایی اقدام ارزنده‌ای است، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی قابل تقدیر است اما باید بپذیریم که این نمایشگاه‌ها باید در مدارس و مراکز آموزشی نیز برگزار شود تا نسل جوان از آنها آگاه شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 364139
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار