خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/14 - 14:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

شهادت سپهبد سلیمانی قلب همه آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد

نماینده مردم طالقان گفت: این حمله تروریستی که منجر به شهادت سپهبد سلیمانی و جمعی از یارانش شد، قلب همه آزادگان و مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.

محمود بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به حادثه تروریستی آمریکا در کشور عراق که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از همراهانشان شد، اشاره کرد و گفت: این حمله تروریستی که منجر به شهادت سپهبد سلیمانی و جمعی از یارانش شد، قلب همه آزادگان و مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.



وی در ادامه افزود: قطعا این جنایتی که از سوی آمریکایی‌ها شکل گرفته است، از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و در زمان و مکانی خاص پاسخ دندانشکی به ترامپ و ایادی آن خواهد داد.



 نماینده مردم طالقان اظهار کرد: این سبک مبارزه ناجوانمردانه بوده و در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست، از این جهت باید به آمریکایی‌ها گوش‌زد کرد که مردانگی آن است که در میدانهای نبرد به مبارزه بپردازد، نه اینکه با چندین هلیکوپتر تروریست دولتی انجام دهد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها اکثر ملت‌ها را تروریست خطاب می‌کنند؛ غافل از اینکه خودشان بزرگترین تروریست‌های جهان هستند و این را در مواقع گوناگون به اثبات رساندند.



بهمنی گفت: در حقیقت این حمله‌ای که از سوی آمریکایی‌ها شکل گرفته و منجر به شهادت سپهبد سلیمانی شد؛ باعث شده است که ملت ایران و مسلمانان بیش از گذشته با هم متحد شوند و حقیقتا خون این شهید بزرگوار می‌تواند جوانه‌های بیشتری را عرضه کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 293477
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار