خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه:

شعار تحریم انتخابات بی اثر خواهد بود / مردم نتیجه انتخابات را دیده اند

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید دارد مردم تاثیر انتخابات را دیده اند بنابراین شعار تحریم انتخابات مجلس بی اثر خواهد بود.

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تلاش برخی خارج نشین ها برای تاثیرگذاری و تحریم انتخابات مجلس، گفت: این افراد در طول چهل و یک سال گذشته پیگیر تحریم انتخابات ایران بودند اما مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات این توطئته را خنثی کردند.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس ادامه داد: در این دوره از انتخابات با توجه به اتفاقاتی که در سال جاری رخ دارد، ماجراجویی های آمریکا در منطقه و ترور شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، پیش بینی می شود مشارکت مردم  گسترده تر از ادوار گذشته باشد تا مشتی محکم بر دهان آمریکا باشد.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس بیان داشت: ضد انقلاب، سلطنت طلب ها و منافقین همواره تلاش داشتند با شعار تحریم انتخابات، مردم ایران را از نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند، اما ملت ایران هیچ وقت به آنها گوش نخواهند داد و انتخاباتی با شکوه برگزار می کنند.











انتخابات


وی با اشاره به اینکه در کشور هر دو سال انتخاباتی برگزار می شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه مردم تاثیر انتخابات را می بینند و هر دو سال یکبار به صورت گسترده در پای صندوق های رای حاضر می شوند، دیگر به حرف های خارج نشین ها اعتنایی نمی کنند.



قربانی در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، تاکید کرد: بهتر است خارج نشین ها بدانند که تبلیغات و تلاششان برای تحریم انتخابات قدیمی و بی اثر شده است و نمی توانند با این حرف ها مردم را از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد کنند.



عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: مردم می دانند تنها راه اصلاح و بهبود شرایط حضور در انتخابات و رای به کاندیداها است، از این رو مردم در انتخابات 2 اسفند مانند ادوار گذشته حضور گسترده ای خواهند داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 295282
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار