خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/21 - 13:33
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
خجسته:

راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه وحدت ملت و مسئولان باشد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: مردم ما به هوش و بلوغ سیاسی  رسیده‌اند که بین مشکلاتی که وجود دارد و اصل انقلاب تفکیک قایل شوند و با حضور خود در همایش‌های بزرگ مردمی از انقلاب حراست می‌کنند.

 امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم ما به هوش و، ذکاوت و بلوغ سیاسی  رسیده‌اند و بین نارسایی‌ها ومشکلاتی که وجود دارد و اصل انقلاب تفکیک قایل می‌شوند و با حضور خود در راهپیمایی‌ها که همایش‌های بزرگ مردمی هستند،از انقلاب حراست می‌کنند.



مردم اهل سازش با رانت و سوء مدیریت‌ها نیستند



نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم با دیدن فسادها، پارتی بازی‌ها، رانت خواری‌ها و ... دلسرد می‌شوند، عنوان کرد: برخی مفاسد اقتصادی و اداری، سوءمدیریت‌ها و رانت خواری‌ها وجود دارد که مردم با آنها کنار نیامده‌ و تحمل نمی‌کنند و اهل سازش با رانت و سوء مدیریت‌ها نیستند،اما با انقلاب اهل سازش هستند، چراکه پیشرفت کشور، آسایش و جان مردم وابسته به حفظ انقلاب است.



خجسته تصریح کرد: البته این مساله نباید بدین معنا باشد که مسئولین خیال‌شان راحت باشد و بگویند مردم مجبور به دفاع از انقلاب هستند؛مردم از انقلاب دفاع می‌کنند اما با مسئولینی که به نظام و انقلاب خیانت کنند سازگار نخواهند بود.



بیشتر بخوانید:





 



این نماینده مجلس دهم با تاکید بر برخورد قاطعانه قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی، اظهارکرد:قوه قضاییه در کنار دیگر قوا قاطعانه با مفاسد برخورد می کند؛ دلسردکردن مردم از اصل انقلاب یکی از خطرات مهمی است که انقلاب را تهدید می‌کند.



وی با بیان این مطلب که مردم، مسئولین خطاکار را با رای خود مجازات می‌کنند، عنوان کرد: وجود مفاسد مالی و اداری در درون حکومت همچون موریانه به جان انقلاب اسلامی افتاده و ممکن است به اصل انقلاب هم ضربه وارد کند.



وحدت یکی از اصول دائمی حفظ جمهوری اسلامی ایران است



این نماینده مردم درمجلس دهم ،تفرقه میان مردم با مسئولین و مسئولین با مسئولین را از دیگر خطراتی که ممکن است انقلاب را مورد مخاطره قراردهد برشمرد و افزود: با همدلی و همزبانی باید حول محور ولایت، آرمان‌ها و اندیشه امام(ره) وحدت داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمنان زمینه را تفرقه ایجاد کنند.



خجسته با بیان اینکه وحدت یکی از اصول دائمی حفظ جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: روش‌ها در اداره کشور و دستگاه دیپلماسی متفاوت است و نباید اجازه دهیم که اختلاف سلیقه‌ها و تفاوت نظرها به تفرقه منجر شود.



 











امیر خجسته


 



آمریکا و همدستانش برای نابودی نظام جمهوری اسلامی لحظه ای درنگ نمی کنند



نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه انقلاب اسلامی جزء نادرترین انقلاب‌هایی است که با حضور مردم در صحنه پیروز شد،خاطرنشان کرد: فروپاشی نظام جمهوری اسلامی در دستور کار همیشگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی از عوامل‌شان در منطقه مانند عربستان است و اگر فرصت یابند لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.



این نماینده اصولگرای مجلس دهم ادامه داد: مردم ،انسانی بزرگ و الهی را به رهبری انتخاب کردند و باحضور تمامی سلایق در دوران مبارزات، شاه، آمریکا و مزدورانش را از کشور راندند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه 22 بهمن یادآور غرور، هویت ملی و عزت مردم ایران است افزود: انقلاب بدون حضور مردم داوم نمی‌آورد و این مردم بودند که در جنگ تحمیلی و فتنه ها کشور را حفظ کردند، زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد، کشوری نوپا با ارتشی فروپاشیده بودیم و مردم با حضور خود نیروهای مردمی، بسیج، جهاد سازندگی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند و از کیان کشور حراست کردند.



نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به وضعیت حساسی که وجود دارد می‌بایست وحدت ملت و مسئولین در راهپیمایی 22بهمن به نمایش در بیاید./



پایان پیام

  • کد خبر : 295339
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار