خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 09:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
دلخوش:

دولت نباید در شرایط فعلی برنج و چای وارد کند/کم‌کاری وزارت جهاد کشاورزی به شالیکاران آسیب رساند

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج و چای تاکیدکرد که دولت نباید در شرایط فعلی برنج و چای وارد کند چراکه در این زمینه قول داده بود.

سیدکاظم دلخوش اباتری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در انتقاد به افزایش بی‌رویه واردات برنج که باعث آسیب به شالیکاران استان‌های شمالی شده است، گفت: ما به شدت نگران تداوم این وضعیت هستیم، دولت نباید در شرایط فعلی برنج وارد کند چراکه در این زمینه قول هم داده و متعهد شده بود.



نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون دستگاه‌های دولتی مربوطه به ویژه وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه کاهلی و کم کاری کرده و با این روش به کشاورزان آسیب وارد می‌کنند.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما بارها نسبت به واردات بی‌رویه هم برنج و هم چای اعتراض کردیم، چراکه متاسفانه محصول چای هم بی‌رویه وارد شد و حتی به افرادی که چای وارد می‌‎کنند یارانه هم داده شد.



عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما به شدت نسبت به این وضعیت انتقاد داریم و از عملکرد دولت در این زمینه گلایه‌مند هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372688
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار