خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/27 - 01:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فضای مجازی
خضریان نوشت:

دستپاچگی جریان غربگرا از آغاز تعامل با کشورهای جهان

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس در توئیتی به تلاش جریان ‎غربگرا برای القای مغایرت رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با شعار «نه شرقی و نه غربی» ،اشاره کرد.

‏به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس  و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 در مجلس در توئیتی نوشت:



جریان ‎غربگرا به دلیل دستپاچگی از آغاز تعامل با کشورهای جهان و در آستانه شکست کارزار حداکثری شیطان بزرگ علیه ملت مظلوم ‎ایران با توسل به شعار «نه شرقی و نه غربی» در تلاش جهت القای مغایرت رویکرد ‎سیاست خارجی دولت سیزدهم با این شعار است. 



‏کسانی امروز در حال طرح این شائبه هستند که ۸ سال گذشته با شعار ‎تعامل با دنیا روی کار آمدند؛ اما ملت ایران تجربه کرد که تمام ظرفیت خود و کشور را خرج بازکردن ‎درز پنجره تعامل با ‎کدخدا و چند کشور اروپایی کردند که نه تنها بی‌نتیجه ماند بلکه دروازه تعامل با عموم کشورها را بستند.



‏ضمناً باید این را گفت که این آقایان گویا به دلیل بیماری ‎ماندن در گذشته، چند دهه از ‎تاریخ عقب هستند و نمی‌دانند که از همان آغازین سال‌های دهه ۱۳۷۰ خورشیدی و با برچیده شدن دیوار برلین میان آلمان شرقی و آلمان غربی و سپس فروپاشی شوروی سابق، بلوک‌بندی دنیا به شرق و غرب مضمحل شد.

  • کد خبر : 335781
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار