خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/15 - 09:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابطحی مطرح کرد:

دستبند الکترونیکی، حربه جدید صهیونیست‌ها برای کنترل مسلمانان/اطلاعات حجاج در دامن سرویس‌های جاسوسی غرب

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: طرح کنترل حجاج با استفاده از دستبندهای هوشمند، برنامه سرویس های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است و این کشورها اهداف خاصی را در این رابطه دنبال می کنند.

محمدجواد ابطحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره استفاده مقامات آل سعود از دستبندهای هوشمند ساخت یک شرکت "اسرائیلی" برای کنترل حجاج در موسم حج، گفت: عربستان در شرایط کنونی آبستن حوادث مهمی از نظر سلطنت قبیله ای و تفرقه میان شاهزاده های سعودی است و قطعا در آینده باید شاهد تغییرات و دگرگونی اساسی در ساختار حکومت سعودی باشیم.



نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در شرایط کنونی عربستان به مهم ترین و بزرگ ترین متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده است، حال با توجه به مسائل پیش آمده در مناسک حج سال گذشته، سعودی ها برای شناسایی افراد و کنترل اعتراضات و تجمع ها دست به دامن صهیونیست ها شده اند.



وی افزود: به نظر من طرح کنترل حجاج با استفاده از دستبندهای هوشمند، برنامه سرویس های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است و این کشورها اهداف خاصی را در این رابطه دنبال می کنند.



ابطحی گفت: از طرف دیگر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در شرایط  کنونی در تلاش است که از هر راه و طریقی اعتماد کشورهای آمریکایی و صهیونیستی را جلب کند، تا با استفاده از این مسئله مسیر را برای رسیدن به جایگاه قدرت و سلطنت هموار کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: به نظر من سعودی ها و صهیونیست ها در نهایت با خواست خداوند در دسایس و نقشه هایشان بر علیه جهان اسلام شکست خواهند خورد و اینگونه سیستم های هوشمند در زمان ظهور حضرت قائم (عج) برای اداره حج ابراهیمی استفاده خواهد شد.



پایگاه مصری " بوابة الأهرام" روز جمعه به نقل از رادیو اسرائیل نوشت که در پی امضای قرارداد عربستان سعودی با شرکت اسرائیلی "G4S"، حاجیان از زمان ورود به فرودگاه عربستان تا زمان بازگشتن به کشورهایشان با دستبندهای الکترونیکی اسرائیلی کنترل می شوند.



این پایگاه مصری افزود: "دستبندهای الکترونیکی به فناوری GPS مجهز است که می تواند موقعیت مکانی هر حاجی را در هر لحظه توسط دستگاه های اطلاعات امنیتی اسرائیلی مشخص کند و در صورت وقوع هرگونه حادثه، اتاق عملیات اطلاعاتی عربستان مجبور است اطلاعات مورد نیاز را از شرکت اسرائیلی دریافت کند"./



پایان پیام


  • کد خبر : 175500
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار