خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/13 - 15:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
گودرزوند چگینی بیان کرد:

خطوط تلفن ثابت در رودبار همچنان قطع است/تذکرات نتیجه ندهد، سوال از وزیر کلید می خورد

نماینده مردم رودباردرمجلس، با انتقاد ازعدم توجه مسئولان مربوطه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به مشکل قطعی تلفن‌های ثابت دررودبار تاکید کرد که عدم رفع این مشکل قطعا به طرح سوال از وزیر منتهی خواهد شد.

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت  و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان نتیجه تذکراتی که به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت نامناسب قطعی تلفن‌های ثابت در رودبارداده است، گفت: هم‌اکنون در بخش‌هایی از این منطقه چه شهری و چه روستایی تلفن‌های ثابت قطع شده است و در برخی جاها اصلا آنتن‌دهی مناسبی وجود ندارد.



نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما علی‌رغم اینکه هم به صورت حضوری وهم در قالب مکتوب درخواست رفع این مشکل را ارائه دادیم اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملیاتی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع این مشکل انجام نشده است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما همچنان درانتظار ورود مسئولان مربوطه در این وزارتخانه برای رفع مشکل مذکور هستیم.



عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر این مشکل رفع نشود قطعا این موضوع را در قالب ارائه طرح سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری خواهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370923
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار