خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/12/14 - 17:05
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فضای مجازی
محسنی بندپی نوشت:

جانبازان تجسم عینی ایثار و تفسیر حقیقی دلدادگی به معشوقند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی فراررسیدن میلاد علمدار کربلا،حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به رهبر جانباز انقلاب و تمامی جانبازان و ایثارگران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:



‏جانبازان سرافراز انسان‌هایی هستند که با تاسی از مکتب انسان ساز اسلام در پرتو حماسه بی نظیر عاشورای اباعبدالله الحسین (ع)،چراغ راه هدایت ملتها در طول تاریخ شدند،جانبازان تجسم عینی ایثار ، مردانگی  و از خودگذشتگی و تفسیر حقیقی دلدادگی به معشوقند.

‏روز جانباز فرصت مغتنم و ارزشمندی است تا یادی کنیم از رشادت ها و حماسه های که رزمندگان عزیز میهن اسلامی در پاسداشت ارزش ها و آرمان های مقدس نظام و اسلام ،به منصه ظهور رساندند و جامعه ایران اسلامی را از ثمر وجودشان بهره مند ساختند.

‏اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه ، فرار رسیدن میلاد با سعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را خدمت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر جانباز انقلاب و تمامی جانبازان و ایثارگران کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

  • کد خبر : 338216
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار