خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 17:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کریمی فیروزجایی:

تکریم ملی از خبرنگاران ضرورت دارد/ حقگویی رسالت خبرنگاران است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز خبرنگار خواستار تکریم ملی از خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان پیشروان مقابله با جبهه جنگ نرم کشور شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  به مناسبت روز خبرنگار، ۱۷ مرداد را نماد رشادت خبرنگاران در اعتلای فرهنگی کشور دانست و افزود: خبرنگاران در ۱۷ مرداد نشان دادند که تا پای جان از حقانیت انقلاب اسلامی و جبهه حق دفاع می کنند.



نماینده مردم بابل با بیان اینکه جامعه رسانه ای کشور نجیب و پرورش یافته نهضت اسلامی و دینی است، اظهار کرد: خبرنگاران با تکیه بر انگاره های معنوی و فرهنگ دینی از ارزش های فرهنگی کشور صیانت می کنند.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تجلیل از نقش محوری خبرنگاران در صیانت از مرزهای فرهنگی و ارزشی کشور برابر هجمه سازمان یافته استکبار خاطرنشان کرد: خبرنگاران فهیم و بااراده کشورمان با ایستادگی برابر هجوم بی امان و بی سابقه امپراطوری رسانه ای غرب چهره مزورانه آنها را رسوا کردند.



عضو مجمع نمایندگان مازندران خبرنگاران را پرکار، پرخروش اما بی توقع و گمنام نامید و افزود: دولت باید با حمایت های منطقی و اصولی از حجم کار انبوه و حماسی جامعه رسانه ای کشور از آنان پشتیبانی کند. انعکاس خدمات و فریادهای انقلاب اسلامی در جهان پرهیاهوی امروز مرهون سنگربانان فرهنگی کشور در رسانه ها است.



کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات فراوان صنفی خبرنگاران خواستار سرعت عمل دولت بویژه وزارت ارشاد در پیگیری و ساماندهی مشکلات صنفی اصحاب رسانه کشور شد. مجلس شورای اسلامی از هر نوع حمایتی از جامعه رسانه ای کشور دریغ نخواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366195
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار