خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/20 - 13:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

توطئه دشمنان مانع حضور ملت ایران برای تعیین سرنوشت خود نخواهد شد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه در سال جاری اهمیت بیشتری داشته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

یعقوب رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ایام شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مصادف شده است، گفت: چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند مشارکت ملت، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دنیا از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با همدستی معاندین و منافقین دو موضوع را در دستور کار قرار داده اند که با تبلیغات سوء و ایجاد عملیات روانی در شبکه های مجازی، مانع مشارکت مردم در انتخابات شوند اما ملت ایران طی 45 سال گذشته ثابت کرده اند که به هیچ وجه تحت تأثیر این تبلیغات نخواهند بود.



وی در ادامه با بیان اینکه همه مردم ایران متحد هستند به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند، گفت: امسال مردم شهرهای مختلف از جمله سلماس با شور بیشتری در این یوم الله حضور خواهند یافت.



رضازاده در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در شهر سلماس طی روزهای اخیر اشاره و عنوان کرد: افتتاح پروژه های عمرانی به تعداد 81 پروژه با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان، مصوبه احداث یک پایانه بین المللی مرزی در هیأت وزیران و همچنین بازگشایی یک پایانه مرزی دیگر که در دیدار رؤسای جمهور ایران و ترکیه انجام شد از جمله اقداماتی بود که باعث می شود شهروندان سلماسی با انگیزه بیشتر در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو حضور پیدا کنند.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با درخواست از ملت شریف ایران برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای شکست توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: به عنوان خادم مردم از آنها می خواهم در نخستین ساعات مراسم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات اسفندماه حضور یافته و به دشمنان ثابت کنند که معادلات آنها هیچ جایی در کشور ما ندارد و ملت ایران به تنهایی تعیین کننده سرنوشت خود هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375902
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار