خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/30 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی شاهرودی در تذکر شفاهی تأکید کرد

تلاش 4 ساله برای جبران عقب‌ماندگی‌های شرق استان سمنان

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: در 4 سال گذشته سعی نمودم برای توسعه و پیشرفت شرق استان و جبران عقب‌ماندگی‌های آن گام بردارم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدحسن حسینی شاهرودی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: حمد و سپاس خداوند متعال را که نعمت خود را بر ما تمام کرد و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمت ولایت، امنیت، استقلال و آزادی برخوردار ساخت.



نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در اسفند ماه سال 94 با شعار وفاق، همدلی و استفاده از خرد جمعی پا به عرصه خدمت گزاری نهادم و با خدای خود و اهل بیت در بیت‌الله الحرام و عتبات عالیات عهد نمودم تا خالصانه خدمت کنم و منافع مردم را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح دهم.



وی افزود: در 4 سال گذشته سعی نمودم با رعایت اخلاق، پاکدستی و با تأسی از برادر شهیدم نماینده‌ای در خور شأن و جایگاه ملت شریف ایران به خصوص شهرستان‌های شاهرود و میامی، شهر معلمان دین و اخلاق باشم و از تمام ظرفیت‌ها در امر قانونگذاری، نظارت، توسعه و پیشرفت شرق استان و جبران عقب‌ماندگی تاریخی منطقه استفاده کنم.



سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در روز پایانی خدمت از حمایت همه اقشار و مسئولان حوزه انتخابیه استان و کشور که برای پیشرفت تلاش کردند، قدردانی کنم. کماکان در خدمت مردم هستم و از آنها می خواهم هر قصوری از اینجانب سرزده را ببخشند./




پایان پیام


  • کد خبر : 298050
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار