خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/23 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
سلیمی در انتقاد نسبت به سخنان تفرقه افکنان و توهین کنندگان:

تخریب چهره مسئولان با ادبیات کوچه بازاری عواقب خوبی ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد بیان انتقاد با ادبیات کوچه بازاری و تخریب کردن چهره مسئولان قطعا عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات تفرقه افکنانه و توهین آمیز نسبت به عملکرد سران قوا در خصوص برجام، گفت: حفظ حریم بزرگان و شخصیت های نظام امری مهم است از این رو شکستن حرمت ها قابل پذیرش نیست.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر افراد انتقادی دارند باید با ادبیات صحیح مطرح کنند، اظهار کرد: در واقع بیان انتقادات با ادبیات کوچه بازاری و تخریب کردن قطعا عواقب خوبی به همراه نخواهد داشت.



وی با بیان اینکه افراد و سخنرانان نباید از ادبیاتی در گفتمان ها استفاده کنند که فرهنگ جامعه را خدشه دار کند، ادامه داد: متاسفانه در کشورمان باب شده که افراد خیلی راحت به حریم ها تعرض می کنند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه مشخص نیست ادبیات برخی از سخنرانان در رسانه ها و فضای مجازی از کجا نشات می گیرد زیرا وقتی سخنرانانی در مجالس رسمی کلامشان را مدیریت نمی کنند و حفظ احترام افراد را مدنظر قرار نمی دهند، در فضای مجازی و غیره این رویه بدتر و غیر قبل کنترل تر ادامه می یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 273871
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار