خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/23 - 18:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
قادری مطرح کرد

تاکید وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان جهت افزایش سهمیه در المپیک ۴ سال آینده

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

قادری

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه عصر امروز(سه شنبه 23 مردادماه) این کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: در این جلسه برخی از نمایندگان پیرو دیدگاه‌های سیاسی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، مواردی را مطرح کردند.

نماینده مردم «شیراز و زرقان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین در این جلسه نمایندگان در رابطه با سوابق گذشته وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان و اظهار نظرهایی که در حوزه‌های مختلف سیاسی داشتند،انتقاداتی داشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه‌های تخصصی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان ادامه داد: بحثی که در حوزه تخصصی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان وجود داشت این بود که وی در سازمان نظام پزشکی، نظام بهداشت و درمان خصوصی را دنبال می‌کردند، این در حالیست که آقای پزشکیان یک نگاه دولتی به نظام بهداشت و درمان دارند و این مسئله محل ایراد و اشکال است. بنابراین در این جلسه مطرح شد که آیا نگاه‌های وزیر در این بخش تعیین کننده است و یا نگاه‌های رئیس جمهور؟

وی ادامه داد: البته وزیر پیشنهادی تاکید داشت که ملاک عملش برنامه خواهد بود. اما با توجه داشته باشیم که پیرو  تجاربی که در دوره‌های گذشته کسب کردیم، درصد تحقق برنامه‌ها خیلی زیاد نبوده و بیشتر وزرا دیدگاه و نگاه شخصی خود را در این بخش دنبال می‌کنند. بنابراین این گونه مباحث تردیدهایی را ایجاد می‌کند که وضعیت در نهایت به چه نحوی پیش خواهد رفت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جلسه این کمیسیون با وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: نمایندگان در کمیسیون مخالفت جدی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نداشتند.

قادری ادامه داد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه کمیسیون اقتصادی وعده داد که بیشتر روی جوانان و بخش‌های مغفول مانده این وزارتخانه متمرکز خواهد شد. همچنین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تاکید داشت که برای علمی سازی رشته‌های مختلف و پیگیری جهت افزایش سهمیه در المپیک ۴ سال آینده اقداماتی را مد نظر قرار خواهد داد. /

پایان پیام

  • کد خبر : 382170
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار