خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/25 - 16:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
آذری مطرح کرد:

تاکید بر رفع مشکلات ورزشی در نشست با وزیر ورزش؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: اخیرا نشستی با وزیر ورزش داشتم که در این نشست پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه و اخذ امکانات ورزشی صحبت شد و آقای وزیر نیز قول مساعد دادند تا نهایت همکاری را در این رابطه داشته باشند.

علی آذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی وزارت بهداشت مقرر شد اعتبار لازم جهت خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان فاروج تامین شود و با خرید این دستگاه قطعا مشکل شهروندان تا حدودی در زمینه پزشکی مرتفع خواهد شد.



وی افزود: پیگیری ها و مکاتبات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی از سد تبارک به تصفیه خانه قوچان انجام شده است و تاکنون نیز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته  است که این درصد نیز با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان انجام شده است.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس گفت: اخیرا نیز نشستی با وزیر ورزش داشتم که در این نشست پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه و اخذ امکانات ورزشی صحبت شد و آقای وزیر نیز قول مساعد نهایت همکاری را در این رابطه داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374698
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار