خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/06 - 09:13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کوچکی نژاد بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت:

بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت گفت: رایزنی با تصمیم‌سازان برای تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، جبار کوچکی نژادارم ساداتی نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت گفت: رایزنی با تصمیم‌سازان برای تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات‌رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است.



وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی متوجه آینده‌سازان، افزود: فعالیت‌های سازنده، نشاط‌بخش فرهنگی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش به‌سزایی در پیشگیری از این آسیب‌ها دارد.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: کانون با ارائه برنامه‌های هدف‌مند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از مجموعه‌های پیشگام در این حوزه است.



کوچکی نژاد بر تقویت و توسعه فعالیت‌های کانون تاکید و بیان کرد: فراهم‌سازی زمینه‌های لازم جهت تخصیص بودجه برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی این مجموعه، به ویژه مراکز ۶ گانه کانون شهرستان رشت در اولویت قرار دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 352582
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار