خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 13:44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
علوی مطرح کرد

برهم ریختن موازنه شرق و غرب، مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی بر جهان

نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: در جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و روز 22بهمن  با ندایی که از گلوی تک‌تک ملت ما خارج خواهد شد،ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی به خارج از مرزها پیدا نفوذ می کند.

سید احسن علوی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان، گفت: اساساً بنیان انقلاب و اهدف انقلاب و منویات رهبرکبیر انقلاب اسلامی براین بوده است که جهان شمول باشد.



وی افزود: انقلاب اسلامی با عدالت و ارزش های که دنبال می کرد و احیای ارزش های اسلامی که در حقیقت نه برای ایران ،بلکه برای دنیای اسلام بود و جا داشت که این ارزش‌ها تسری پیدا کند؛ جهان اسلام باید از آن بهره مند می شد.



علوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، عدالت ،برابری و توازن را تعقیب می کرد،مطرح کرد:  یکی از مهم‌ترین تأثیراتی که انقلاب اسلامی گذاشت، بر هم ریختن موازنه شرق و غرب بود.



بیشتر بخوانید:





 



نماینده مردم سنندج،دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در آستانه روز 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با اربعین سپهبد شهید سلیمانی نیز مصادف شده است، تاکید کرد: من معتقدم باز هم در جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و روز 22بهمن  با ندایی که از گلوی تک‌تک ملت ما خارج خواهد شد، این ارزش‌ها و اهداف انقلاب و جمهوری اسلامی به خارج از مرزها نفوذ پیدا می کند.



نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با حضور پرشور مردم ایران اسلامی در صحنه ،طنین صدای آنها به خارج از کشور و در درون کشورهای آزادیخواه جهان راه پیدا کرده  و تسری پیدا می کند،مطرح  کرد:صدای مردم ایران در کشورهایی که نظام اسلامی را قبول دارند و حتی کسانی که نظام اسلامی را قبول دارند و به دنبال آزادیخواهی و عدالت هستند نفوذ پیدا می‌کند.



این نماینده مردم در مجلس دهم مطرح کرد:حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچنین با پاسداشت مجاهدت های سپهبد شهید سلیمانی، تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل(ره) و همراهی با فرمایشات مقام معظم رهبری است. 



نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیام جمهوری اسلامی و انقلاب بسیاری از آزادیخواهان را متمایل به اسلام و جمهوری اسلامی کرده است و بعد از چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی این پیام به دنیا رسیده است و خوشبختانه هر روز می بینیم خیل عظیمی از کشورهای مختلف با هر گرایش ،دین و مذهبی نسبت به جمهوری اسلامی ادای احترام می‌کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 295280
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار