خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/05 - 12:29
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
مرادیان در تذکر شفاهی؛

باغداران به جای جشن افزایش تولید زانوی غم بغل کرده اند

نماینده مردم قائم شهر در مجلس با انتقاد از عملکرد مدیران وزارت جهاد کشاورزی، گفت: باغداران و برنجکاران به جای جشن افزایش تولید زانوی غم بغل کرده اند، مدیرانی که برای بازنشستگی لحظه شماری می کنند چگونه می توانند درد مردم را دوا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، کیوان مرادیان کوچکسرائی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) خطاب به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، گفت: یکی از مهم ترین موضوعات رونق تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی است، با وجود فشارهای دشمنان و عدم رحم آن ها به سالمندان و کودکان اگر امنیت غذایی کشور به خطر بیفتد با مشکل مواجه می شویم. این درد را به کجا ببریم که امروز برنجکاران و باغدارانی که مرکبات کشور را تامین می کنند به جای جشن افزایش تولید زانوی غم بغل کرده اند.



نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: مدیران شما چه کاری انجام می دهند، مدیرانی که برای بازنشستگی لحظه شماری می کنند چگونه می توانند درد مردم را درمان کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 354259
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار