خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/19 - 10:47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
شریعتی خطاب به وزیر بهداشت:

بار عمده نظام سلامت بر دوش رزیدنت‌های پزشکی است که تحت پوشش هیچ بیمه‌‌ای نیستند

نماینده مردم بهشهر در مجلس از وزیر بهداشت خواستار رفع مشکلات دستیاران و رزیدنت های پزشکی شد و گفت: بار عمده نظام سلامت بر دوش دستیاران و رزیدنت های پزشکی است که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند و با حداقلی ترین کمک هزینه و شرایط سخت کاری روبرو هستند.

 غلام رضا شریعتی اندراتی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از کم ‌توجهی به رزیدنت های پزشکی خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: بار عمده  نظام سلامت بر دوش دستیاران و رزیدنت های پزشکی است که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند و با حداقلی ترین کمک هزینه و شرایط سخت کاری روبرو هستند.



وی با یادآوری اینکه آسیب های ناشی از بی توجهی به دستیاران پزشکی متوجه نظام مدیریتی و خدمت‌رسانی به مردم خواهد شد، تصریح کرد: به صورت جدی نیاز است به رعایت عدالت میان اعضای پزشکان هیات علمی و پزشکان درمانی به عنوان خط مقدم جبهه دفاع از سلامت توجه شود.



نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: کادر درمان به صورت شبانه روزی و فداکارانه در خط مقدم هستند از این روز نیاز است پزشکان غیر هیات علمی و دانشگاهی، مورد توجه قرار گیرند و با نگاهی عادلانه تلاش های شبانه روزی آنها دیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 330942
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار