خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/02/02 - 23:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی خواه با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران:

با افزایش صادرات غیر نفتی توطئه های آمریکا خنثی می شود

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: معتقدم که اگر جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کند و مراودات تجاری در حوزه های مختلف به ویژه صادرات غیر نفتی را افزایش دهد حتما این نقشه شوم آمریکایی ها هم نقشه بر آب خواهد شد.

احد آزادی خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حرف دولتمردان آمریکایی مبنی بر به صفر رساندن فروش نفت ایران اشاره کرد و گفت: تهدید ها و تحریم های آمریکا علیه کشورمان طبیعی است و در واقع آمریکا عمق عداوت و دشمنی خود را در این ماه های اخیر علیه کشورمان نشان داده است.











بشکه های نفت


فشارهای آمریکا بر کشورمان دور از انتظار نبوده است



وی افزود: فشارهای آمریکا بر کشورمان دور از انتظار نبوده است اما این اقدامات پی در پی آمریکا علیه کشورمان شتابزده و بدون هیچ گونه مطالعه ای است در واقع همین مسئله تروریست خواندن سپاه پاسداران یک نمونه از حرکات آمریکا در این روزهای اخیر بود که سبب وحدت ملی شده است و همچنین باعث شده است که اقتدار و عظمت سپاه پاسداران در مقابله با دشمنان بیشتر شود.



آمریکایی ها صحبت ها و اقدامات خود را علیه ایران برای بار اول انجام نداده اند



نماینده مردم ملایر به  لغو تمدید تحریم های نفتی کشورمان از سوی آمریکا اشاره و تصریح کرد: آمریکایی ها این صحبت ها و اقدامات را برای بار اول انجام نداده اند چرا که سال گذشته هم این ادعارا که فروش نفت ایران را به صفر می رسانند، مطرح کردند اما تاکنون هیچ غلطی نکرده اند.



جمهوری اسلامی ایران باید مراودات تجاری را با کشورهای همسایه گسترش دهد



عضو فراکسیون ولایی مجلس اظهار کرد: معتقدم که اگر جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کند و مراودات تجاری در حوزه های مختلف به ویژه صادرات غیر نفتی را افزایش دهد حتما این نقشه شوم آمریکایی ها هم نقشه بر آب خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 278621
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار