خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/13 - 12:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
تقوی:

ایستادگی مردم در مقابل دشمنان با حضور در راهپیمایی 13 آبان

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، گفت:روز 13 آبان از شعائر انقلاب است و مردم با حضور در راهپیمایی امروز بار دیگر این نشانه ارزشمند انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند برغم تمام مشکلات موجود با تمام وجود پای این نظام ایستاده‌اند.

سیدرضا تقوی در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با ارزیابی مثبت از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: حضور گسترده آحاد ملت در صحنه، پیام مهم و سرنوشت‌سازی را در بطن خود هم برای دوستان داخلی و هم دشمنان دارد، کما اینکه به دوستان می‌رساند که ملت پیوسته پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و هرگز صحنه را در اختیار دشمن قرار نمی‌دهند و برای دشمنان نیز این پیام مایوس‌کننده را به همراه دارد تلاش 44 ساله‌ای که در سوابق خود برای بدبینی مردم نسبت به این نظام داشته‌اند، ثمره‌ای نداشته است.   



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این مانور قدرتی برای این نظام و یادآور رشادت‌های مردم در روزهای آغازین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده که درسی بزرگ برای دشمنان به همراه داشت که بدانند این مردم را نمی‌توانند از ارزش‌های انقلاب اسلامی جدا کند.  



این نماینده مردم در مجلس یادزهم، یادآور شد: آنچه مسلم است روز 13 آبان از شعائر انقلاب است و مردم با حضور در راهپیمایی امروز بار دیگر این نشانه ارزشمند انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند برغم تمام مشکلات موجود با تمام وجود پای این نظام ایستاده‌اند.



رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید این زنجیره اتحاد باید با حمایت مسئولان در جهت رفع مشکلات موجود در کشور تکمیل شده و تجلی یابد و بیش از پیش قدر این مردم را بدانند که از نعمات الهی هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 351385
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار