خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/10 - 15:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس:

اولویت مجلس یازدهم باید تقویت کارآمدی باشد

دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس بر ضرورت تقویت کارآمدی در زمینه های مختلف و تلاش مجلس آینده برای توجه به این ضرورت تاکید کرد.

محسن علیجانی زمانی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، در مورد  برنامه‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در حال انجام مقدمات تهیه لیست کاندیداها برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است تا از بین افرادی که تایید صلاحیت شوند، انتخاب کند، ضمن اینکه در این لیست به استفاده بیشتر از ظرفیت زنان و جوانان توجه ویژه‌ای خواهد شد.



امیدوارم در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار گیرم



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم که لیست کاندیداهای انتخاباتی جریان اصلاح‌طلبی مورد وثوق مردم قرار گیرد، ضمن اینکه بنده نیز بتوانم در این لیست قرار گیرم.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درخصوص میزان اقبال عمومی لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو، یادآور شد: لیست اصلاح‌طلبان بر مبنای اصلاح‌طلبی محض و ترکیبی از افراد باتجربه، جوانان و زنان خواهد بود که به طور قطع مورد استقبال عمومی به ویژه در کلانشهرها قرار خواهد گرفت.



مجلس یازدهم باید از نظر کارآمدی تقویت شود



وی با اشاره به موضوعاتی که باید در دستور کار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی قرار گیرد، تصریح کرد: مجلس یازدهم باید از نظر کارآمدی تقویت شود، همچنین تلاش شود که در زمینه رونق مسائل اقتصادی در حوزه تامین عدالت اجتماعی و اشتغال جوانان سرآمد قرار گیرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: مجلس یازدهم در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی نیاز به مقاوم‌سازی فرهنگی و استحکام اجتماعی دارد که باید به طور جدی به این مقوله پرداخته شود تا بتواند بیش از گذشته مسیرش را در جهت بالندگی و سازندگی ادامه دهد.



دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مجلس دهم اقدامات ارزنده‌ای انجام داد، اما لازم است از بعد نظارتی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که خروجی و تاثیرگذاری عملکرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که به نحوی از بودجه عمومی کشور یا امکانات غیر مالی که از طریق مجلس در اختیار آنها قرار گرفته است، استفاده کردند، مشخص شود. /



پایان پیام

  • کد خبر : 291941
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار