خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 09:44
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
سعیدی خبر داد:

اخذ مجوز رسمی شورای گسترش جهت راه اندازی دانشگاه فرهنگیان چابهار

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، در مجلس گفت: با تلاش های مستمر و جلسات و مکاتبات صورت گرفته مجوز رسمی دانشگاه فرهنگیان واحد چابهار از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر و رسما اعلام شده است.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر گفت: با تلاش های مستمر و جلسات و مکاتبات صورت گرفته مجوز رسمی دانشگاه فرهنگیان واحد چابهار از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر و رسما اعلام شده است.



وی افزود: این موضوع مطالبه دیرینه و به حق  جامعه فرهنگیان سواحل مکران بود که خوشبختانه محقق شد و امیدوارم فرهنگیان گرانقدرمان که مشقت ها و ناملایمت های بسیاری دیده اند در نگهداشت این دستاورد ارزشمند نهایت دقت و صیانت را داشته باشند.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، در مجلس عنوان کرد: راه اندازی و اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی و دانشگاه فرهنگیان چابهار به عنوان زیرساخت های ضروری توسعه یقینا نقش اساسی در تربیت نیروی انسانی خدوم و ماندگار حوزه سواحل مکران طی این چند سال اخیر سندی بر تلاش و پیگیری همه دلسوزان این پهنه است که جاد دارد از همه عزیزانی که در این رابطه نهایت همکاری را داشته اند تقدیر و تشکر کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374796
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار