خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/30 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی مطرح کرد:

تلاش برای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گرگان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: برای رفع مشکل بیکاری جوانان و اشتغالزایی در گرگان هم اقداماتی نظیر راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل صورت پذیرفته است اما این موضوع کمک چندانی به اشتغالزایی نکرده است و دنبال راه اندازی پتروشیمی گلستان بودیم که می تواند زمینه اشتغالزایی زیادی در حوزه انتخابیه باشد.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: ‏در استان گلستان کشت چغندر قند بسیار عالی بوده است اما قداماتی در بحث صنایع تبدیلی آن وجود ندارد که ما به دنبال این هستیم کارخانه قند در استان راه اندازی شود چرا که اشتغالزایی خوبی را در پی خواهد داشت و امیدوارم این اتفاق بیفتد.



وی افزود: برای رفع مشکل بیکاری جوانان و اشتغالزایی در گرگان هم اقداماتی نظیر راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل صورت پذیرفته است اما این موضوع کمک چندانی به اشتغالزایی نکرده است و دبال راه اندازی پتروشیمی گلستان بودیم که می تواند زمینه اشتغالزایی زیادی در حوزه انتخابیه باشد.



نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: در موضوع بهداشت و درمان نیز  متاسفانه در استان گلستان در بیمارستان های دولتی دستگاه ام آر آی وجود نداشت که با تلاش های صورت گرفته در حال حاضر گرگان و علی آباد و گنبدکاووس دارای دستگاه ام آر آی شدند و وزارت بهداشت مساعدت لازم را در این رابطه داشتند.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان در این سه سال اخیر پیگیری های مستمری صورت گرفته است و اقداماتی مثبتی هم انجام گرفت اما کافی نبوده است که انتظار می رود وزارت بهداشت برای رفع مشکلات زیرساختی بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و تامین تجهیزات پزشکی اقدام اساسی انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 374904
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار