خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/25 - 15:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی عنوان کرد:

اخذ تجهیزات پزشکی برای بیمارستان های بهار و کبودرآهنگ/ تزریق اعتبار برای تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده  انبار دارویی کبودرآهنگ  تکمیل و  راه اندازی شد همچنین اعتباراتی هم جهت خرید تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شد و در اختیار شبکه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه قرار گرفت.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده  انبار دارویی کبودرآهنگ  تکمیل و  راه اندازی شد همچنین اعتباراتی هم جهت خرید تجهیزات پزشکی در نظر گرفته شد و در اختیار شبکه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه قرار گرفت.



وی افزود: در موضوع پروژه های راه های روستایی و محورهای مواصلاتی اقدامات خوبی در حوزه انتخابیه انجام گرفته است و اعتباراتی نیز برای تکمیل راه چندین روستا و محور مواصلاتی حوزه انتخابیه  در نظر گرفته اند  و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آنها با تزریق اعتبار در حال انجام است.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده مجوز راه اندازی هنرستان بهیاری برای دختران و پسران اخذ شد و این هنرستان های اوایل سال تحصیلی فعالیت خود را شروع کرده است و این می تواند کمک خوبی در جهت ارتقا سطح بهداشت و درمان شهرستان داشته باشد چرا که نیروهایی آموزش می بینده و در آینده ای نزدیک کار خود حرفه ای همین رشته انجام می دهند.



وی افزود:  برای احداث بیمارستان 300 تختخوابی کبودرآهنگ نشست هایی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم و مطالعات آن روبه اتمام است امیدوارم مجوزهای لازم اخذ شود در این صورت شاهد کلنگ زنی این پروژه در سال آینده هستیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374693
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار