خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/01 - 15:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
توسلی مطرح کرد:

اختصاص اعتبار برای تکمیل ساخت مراکز جامع سلامت بهار و کبودرآهنگ/ پیگیری جهت اخذ آمبولانس برای حوزه انتخابیه

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: برای تکمیل ساخت مراکز جامع سلامت بهار و کبودرآهنگ و دیگر پروژ های بهداشتی رایزنی هایی با وزارت بهداشت انجام شده است و در همین راستا اعتباراتی را برای اتمام این پروژه ها در نظر گرفته اند.

فتح اله توسلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده  انبار دارویی کبودرآهنگ  تکمیل و  اخیرا راه اندازی شد و در حال حاضر از آن استفاده می شود.



وی افزود: در موضوع راه های روستایی و محورهای مواصلاتی اقدامات خوبی در حوزه انتخابیه انجام گرفته است و اعتباراتی نیز برای تکمیل راه چندین روستا و محور مواصلتی حوزه انتخابیه در سفر رئیس جمهور در نظر گرفته اند که مبالغی از آنها پرداخت شده است و پیمانکاران در حال کار هستند.



نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات بهداشت و درمان شهرستان های بهار و کبودرآنهگ نشست هایی با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و وزیر و معاونین وزارتخانه برگزار شد که در ان جلسات دستوراتی مبنی بر اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی و اختصاص امکانات به مراکز درمانی صادر شد.



این نماینده مردم در مجلس گفت: همچنین ناگفته نماند که آمبولانس در بیمارستان های حوزه انتخابیه کافی نبوده است که در این راستا تلاش هایی صورت گرفته و در دیارهای اخیر با مسئولان وزارت بهداشت در این رابطه صحبت شده است و لذا قول مساعد دادند تا این مشکل را در آینده ای نه چندان دور برطرف کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371985
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار