خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 15:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
ارکانی در واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه:

اتحادیه اروپا منتظر اقدامات متقابل جمهوری اسلامی در قبال نیروهای نظامی خود باشد

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه گفت: به کشورهای عضو اتحادیه اروپا هشدار داده می شود که در صورت دست زدن به اقدامات خصمانه علیه تمامیت ارضی و حاکمیت کشور ایران اسلامی، مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل انجام خواهد داد.

سید احسان ارکانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه به عنوان نیروی رسمی نظامی ایران اسلامی شناخته می شود، بنابراین به کشورهای عضو اتحادیه اروپا هشدار داده می شود که در صورت دست زدن به چنین اقدام خصمانه ای علیه تمامیت ارضی و حاکمیت کشور ایران اسلامی، در مجلس شورای اسلامی اقدام متقابل انجام خواهد شد.



نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس ادامه داد: ضمن اقدام متقابل مجلس با مواضع اخیر کشورهای اروپایی برای تروریست خواندن سپاه پاسداران، ارتش کشورهای عضو اتحادیه اروپا همچنین مسئولان مرتبط با حوزه بین الملل اتحادیه اروپا که مشکوک به انجام فعالیت های نظامی و امنیتی و جاسوسی باشند، تروریست شناخته خواهند شد.



وی افزود: امید داریم که اتحادیه اروپا نسبت به هشدارهایی که به صورت رسمی به این اتحادیه داده می شود، متوجه بوده و تصمیمی اتخاذ نکند که تبعات سنگین و غیر قابل جبرانی  متوجه این اتحایه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 355594
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار