خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/01 - 12:00
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی

پیگیری نمایندگان تهران برای بازگشایی بیمارستان الغدیر پردیس

جمعی از نمایندگان تهران در مجلس در نشستی با خیرین مشارکت کننده در ساخت بیمارستان الغدیر پردیس به مسئولان وزارت بهداشت تأکید کردند ضمن بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در بهره‌برداری از این مرکز درمانی تسریع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست جمعی از نمایندگان تهران از جمله فاطمه سعیدی، سیده فاطمه ذوالقدر،فریده اولادقباد به همراه قاسم جان بابایی  معاون درمان وزارت بهداشت، علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و فرماندار شهرستان پردیس با خیرینی که در ساخت بیمارستان الغدیر این شهرستان مشارکت داشتند، برگزار شد.



در این نشست، توافقنامه نهایی با خیرین با اولویت تحویل اورژانس و درمانگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت نیز مقرر شد که دانشگاه علوم پزشکی کادر درمان و تجهیزات پزشکی را تأمین کند و در نشست هفته آینده نیز سایر جزئیات و تاریخ دقیق آغاز بکار این مرکز درمانی مشخص شود.



با توجه به نیاز شهرستان پردیس و جمعیت ساکن در آن و لزوم ارائه تسهیلات بهداشتی و درمانی مناسب به ساکنین و نظر به ساخت و آماده بودن این بیمارستان، نهایی شدن پروژه و تحویل هر چه سریع‌تر این مرکز درمانی، مورد تاکید نمایندگان قرار گرفت و از طرفی دیگر خیرین نیز تاکید داشتند که حتما باید خیریه بودن بیمارستان لحاظ شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 292918
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار