خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/20 - 19:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

پیام قدردانی بت کلیا از تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا

بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به وزیر بهداشت از تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، یوناتن بت‌کلیا، نماینده آشوریان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پیامی به سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش های مدافعان سلامت تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



برادر ارجمند جناب آقای دکتر نمکی



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی



با سلام؛



واژه سپاس و تشکر از شما، کادر پزشکی و همه فعالان در این حوزه اعم از پزشکان و پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی که مدت زیادی بوده در صف مقدم مبارزه با کرونا، این بیماری شوم که سایه سنگین خود را برجامعه افکنده است هستند ضعیف و نحیف است.



بنده تمامی اخبار و موارد مربوطه را رصد می‌کنم و نیک واقفم زحمات یکایک شما عزیزان  موجب شده تا بسیاری از هموطنان بهبودی یافته و به کانون گرم خانواده خود بازگردند.



در این راستا از خبر فوت تعدادی از مدافعان سلامت بسیار متاثر شدیم و به سوگ آنان نشستیم.



از سوی جامعه آشوری به یکایک شما عزیزان و همه همکاران و فعالانی که در این عرصه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند دست مریزاد  گفته و صمیمانه‌ترین سپاس ها را نثار  می‌کنم.



خداوند متعال در همه عرصه ها یاری رسان شما و همه همکاران تان باد که خالصانه از جان و قوای خود برای کمک به ملت شریف ایرانی مایه گذاشته و از هیچ خدمتی فروگذار نکرده‌اید./



پایان پیام

  • کد خبر : 295939
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار