خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/29 - 17:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
آریان پور:

پایین بودن شاخص تخت‌های بیمارستانی و کمبود نیروهای تخصصی از مشکلات جدی استان گلستان است

نماینده مردم مینودشت در مجلس پایین بودن شاخص تخت‌های بیمارستانی و کمبود نیروهای تخصصی و آمبولانس را از مشکلات جدی حوزه بهداشت ودرمان استان گلستان دانست.

رضا آریان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اینکه پایین بودن شاخص تخت های بیمارستانی یکی از مشکلات جدی استان گلستان است، گفت: گلستان جزء  چهار استان آخر جدول از نظر شاخص هزار نفر جمعیت است، برخی از بیمارستان های ما فرسوده است و روند ساخت برخی بیمارستان ها هم به کندی پیش می رود.



وی با اشاره به وضعیت نامطلوب بودجه دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، افزود: این مشکل را پیگیری کردیم و دستور پیگیری موضوع داده شد و قرار شد کمیته تخصصی متشکل از سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت موضوع را بررسی کند اما بودجه تغییری نکرد و ترتیب اثر داده نشد.



نماینده مردم مینودشت، کلاله و مراوه تپه و گالیکش در مجلس یازدهم، ادامه داد: 400 نفر از کادر درمان روزمزد و بلاتکلیف هستند و اسامی آنها به وزارت بهداشت اعلام و مجوز شرکتی صادر شد اما هنوز در این رابطه اقدام خاصی انجام نشده است، همچنین اغلب شهرهای استان با کمبود نیروهای تخصصی مواجه هستند و موضوع آمبولانس هم موضوعی حاد است و 50 آمبولانس از کار افتاده هستند و آمبولانس جدید هم تامین نشده؛ نیاز است برای حل این مشکلات برنامه ریزی منسجم و دقیقی صورت گیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368588
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار