خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/29 - 14:30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
بابایی کارنامی:

هیچ مانعی در مسیر اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد

رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت: ما هیچ نگرانی در مورد اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی نداریم و بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شاهد اجرای این قانون خواهیم بود.

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد نگرانی نمایندگان جامعه کارگران پیرامون اجرای سلیقه‌ای قانون بیمه کارگران ساختمانی، گفت: ما هیچ نگرانی در این مورد نداریم چرا که متن قانون شفاف است و از طریق اقدامات مطلوبی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای اجرای آن انجام شده است، در شرف عملیاتی شدن قرار دارد.   



نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدوارم بر اساس برنامه‌های ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شاهد اجرای این قانون باشیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته ما نیز مهلت یک ماهه‌ برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین کرده‌ایم تا آئین‌نامه اجرایی این قانون را ابلاغ کند.



رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید هیچ کارفرمایی نمی‌تواند از اجرای این قانون استنکاف ورزد چرا که منابع مالی برای اجرای آن پیش‌بینی شده است و هیچ مانعی برای عدم اجرای آن وجود ندارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360378
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار