خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 18:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شهریاری:

مجلس گام مناسبی را برای ساماندهی کارکنان برداشت+ فیلم

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مجلس سال ها برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تلاش کرد و علیرغم اینکه تصمیمی برای موافقت با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نداشت اما دولت عملا مجلس را مجبور کرد که برای تحقق همسان سازی این کار را انجام دهد.

حسینعلی شهریاری  در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه مجلس یازدهم نهایت اهتمام خود را برای توجه به مشکلات واقعی مردم به کار برده است، گفت: مجلس با تصویب قوانین موثر در مسیر رفع مشکلات کارمندان دولت، بازنشستگان و بانک مرکزی گام برداشت.

وی افزود: مجلس در بسیاری از موارد نمی تواند قانونی را تصویب کند که برای دولت بار مالی داشته باشد زیرا شورای نگهبان بر اساس اصل 75 قانون اساسی آن را به مجلس برگشت داده و خلاف قانون می داند.

وی با یادآوری رفع ایرادات شورای نگهبان به قانون برنامه هفتم توسعه و طرح ساماندهی کارکنان دولت طی روزهای اخیر، ادامه داد: در برنامه مصوبات خوبی برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان پیش بینی شد و مجلس گام مناسبی را برای ساماندهی کارکنان برداشت؛ مجلس سال ها برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تلاش کرد و علیرغم اینکه تصمیمی برای موافقت با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نداشت اما دولت عملا مجلس را مجبور کرد که برای تحقق همسان سازی با این کار موافقت کند.

 
 
 
 
 
 
دانلود

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با بیان اینکه کارنامه مجلس یازدهم مثبت است، گفت: مجلس یازدهم مصوبات خوبی داشته و هر چه در توان داشته در تمامی حوزه ها برای رفع مشکلات مردم به کار برده است./

پایان پیام

خبرنگار: گل زری فرخنده بخش

  • کد خبر : 375553
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار