خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/27 - 16:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
وحیدی مطرح کرد:

لزوم تداوم پرداخت حق مرزی کارکنان دولت

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی بر ‍لزوم تداوم پرداخت حق مرزی کارکنان دولت تأکید کرد.

 محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری نشست با معاون اول قوه قضائیه، وزیر دادگستری، معاونین قوه قضائیه، رئیس دیوان عدالت اداری، عنوان کرد: لزوم تداوم پرداخت حق مرزی کارکنان دولت کشوری و لشگری در استان‌های مرزی موضوعی بود که در این نشست بر آن تأکید شد.

وی ادامه داد: لزوم تقویت بودجه برای ارتقاء شورا‌های حل اختلاف و مراکز قضایی مناطق کم برخوردار کشور و رفع مشکلات پیش آمده از دعاوی اسناد عادی و دعاوی کمیسیون ماده ۱۰۰ و ۹۹ شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: لزوم نظارت دستگاه قضایی در فرآیند تخصیص ازر و جلوگیری از فسادهای مشهور از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود.

وحیدی افزود: کمک سازمان‌های بازرسی استان‌ها به تحرک بخشی به مدیران در جذب اعتبارات به ویژه در رفع محرومیت‌ها و گره‌های پیش رو در امور زیر بنایی استان‌ها و بازنگری در قوانین مبارزه با مواد مخدر نیز ضرورت دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: لزوم مراعات آبروی افراد در پرونده‌های  تعزیرات حکومتی به نفع تولید و نظام توزیع در مناطق کم برخوردار و آمادگی دستگاه قضایی در بهره‌گیری از ظرفیت علوم شناختی و هوش مصنوعی در محاکم و جرم شناسی و جرم‌زدایی در سطح جامعه نیز دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 373210
سجاد مقدم
خبرنگار

سجاد مقدم

آخرین اخبار