خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 10:24
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی در جریان بازدید از سایت پسماند محمدآباد استان قزوین مطرح کرد:

لزوم اختصاص بودجه ملی برای تسریع در فرایند پردازش و دفع زباله استان قزوین

نماینده مردم قزوین در مجلس یازدهم در جریان سفر رفیعی و سلاجقه به این استان در بازدید از سایت پسماند محمدآباد بر ضرورت لزوم اختصاص بودجه ملی برای تسریع در فرایند پردازش و دفع زباله استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در جریان سفر یک روزه سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان قزوین، با حضور فاطمه محمدبیگی سخنگوی فراکسیون محیط زیست و نماینده مردم قزوین، اعلایی استاندار و جمعی از مسئولان استان از سایت پسماند پاکسار (محمدآباد) بازدید شد.



فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در این بازدید میدانی ضمن تقدیر از زحمات شهردار قزوین در راستای ایجاد تحول در سایت پسماند پاکسار خواستار سرعت بخشیدن به ادامه روند تحولات و اختصاص اعتبار ملی برای تسریع در این فرایند زیست محیطی در استان شد.



وی ادامه داد: ارزیابی عملکرد در سایت پسماند نسبت به بازدیدهای قبل مثبت بود و روند رو به رشدی را نشان می دهد و در حال حاضر سایت پسماند پاکسار روزانه حدود ۶۰۰ تن زباله استان را پردازش و دفن می کند بنابراین مطالبه ما از مسئولان استانی این است که با حمایت از شهردار، روند سرمایه‌گذاری تسهیل و تسریع شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 357246
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار