خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/01 - 14:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
واکنش یزدی‌خواه به اظهار نظر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس؛

قوه قضائیه با اظهار نظر بدون سند و مدرک علیه نمایندگان مجلس برخورد کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس، گفت: انتظار ما از صداوسیما و قوه قضائیه این است که از آقای رائفی‌پور مطالبه کنند که مستندات ادعای خود را ارائه دهد، اگر دلیلی برای ارائه نداشته باشد نشر اکاذیب است و باید با او برخورد شود.

سیدعلی یزدی‌خواه، نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به اظهار مطلبی از سوی علی‌اکبر رائفی‌پور علیه نمایندگان مجلس، مبنی بر دریافت سکه توسط یکی از نمایندگان حال حاضر مجلس برای پس گرفتن درخواست یک تحقیق و تفحص، عنوان کرد: اگر مسائل مستندی وجود دارد، نیاز به اعلام در رسانه ملی ندارد، به دادگاه یا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان یا محاکم قضایی اعلام کنند؛ اینکه صحبت یا مطلبی بیان کنند که اصلاً از مبنا درست نیست، بیشتر به مغلطه شبیه است و اگر واقعاً اطلاعات دقیقی دارد و اسم و رسم نماینده را می‌داند، اسم را با سند و مدرک اعلام کند.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: توقع ما از همکاران نماینده هم این است که در اظهار نظرات خود توجه بیشتری داشته باشند و با اظهار نظرهایی مبنی بر اینکه مثلاً ما ضد فسادیم، فقط به فکر صندوق رای خود و بالا بردن سبد آرای خود  نباشند. اگر ضد فساد هستند و مستند دارند، به قوه قضائیه یا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کنند. لزومی ندارد وقتی که هنوز معلوم نیست که این ادعا درست است یا خیر، افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهند.



این نماینده مجلس تاکید کرد: انتظار ما از صداوسیما و قوه قضائیه این است که از آقای رائفی‌پور مطالبه کنند که مستندات ادعای خود را ارائه دهد، اگر دلیلی برای ارائه نداشته باشد نشر اکاذیب است و باید با او برخورد شود./



پایان پیام  

  • کد خبر : 375011
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار