خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/22 - 19:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
امروز در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس صورت گرفت

رونمایی از پلفرم مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان

پلتفرم مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان امروز با حضور رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس و رئیس پارک فناوری پردیس در غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ پلتفرم مجازی قانون جهش تولید دانش بنیان امروز ( جمعه، ۲۲ اردیبهشت ماه ) با حضور سیدمحسن دهنوی رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان و عضو هیات رئیسه مجلس، مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس و بابک حمیدیا رئیس مرکز نوآوری قوه مقننه در غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد.



سیدمحسن دهنوی در توضیح ایت پلتفرم گفت: این پلتفرم دارای تالار گفت و گویی است که مخاطبان و ذی نفعان می توانند در مورد چگونگی استفاده از مفاد قانون برای پیشبرد بهتر کارهایشان در زیست بوم فناوری بحث و گفت وگو کنند و همچنین حاوی نمودارهای خط زمان بندی است که شناسنامه قانون و وضعیت اجرای آن را نشان می دهد. همچنین چکیده و خلاصه ای از قانون و آیین نامه ها با توجه به مخاطب های مختلف در پلتفرم قرار داده شده که امیدواریم به عنوان نخستین تجربه به موفقیت برسد؛ کارکنان مرکز نوآوری حداکثر توان خود را به کار گرفتند تا با استفاده از ابزارهای روز و نظر کارشناسان و نوآوران پلتفرمی به روز و ابزار ارتباط دوطرفه طراحی کنند و این تجربه به عنوان نخستین بار در نظام قانونگذاری کشور طراحی و پیاده می شود و امیدواریم این مهم را بتوان به سایر قوانین تعمیم داد و درگاهی برای قوانین مهم به منظور آشنایی مخاطبان و ارتباط دوسویه طراحی کرد تا در جریان نواقص قوانین قرار بگیریم. امروز در آغاز مسیر قرار داریم و امیدواریم تجربه خوبی برای مجلس و کشور باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361580
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار