خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/03 - 09:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
حاجی دلیگانی در پیامی؛

دستان جنایتکار دشمنان بار دیگر یکی از مردان با غیرت ایران را هدف کینه و بغض خود قرار داد

عضو هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه دستان جنایتکار دشمنان زبون ایران اسلامی، بار دیگر یکی از مردان با غیرت این سرزمین را هدف کینه و بغض خود قرار داد، شهادت صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در قالب پیامی با بیان اینکه دستان جنایتکار دشمنان زبون ایران اسلامی، بار دیگر یکی از مردان با غیرت این سرزمین را هدف کینه و بغض خود قرار داد، شهادت صیاد خدایی را تبریک و تسلیت گفت.



متن این پیام به شرح زیر است:



 



بسم رب الشهداء و الصدیقین



دستان جنایتکار دشمنان زبون ایران اسلامی ، بار دیگر یکی از مردان با غیرت این سرزمین را هدف کینه و بغض خود قرار داد و مدافع حرم شریف حضرت زینب سلام الله علیها را به آرزوی خویش رساند، ملت غیرتمند ما امروز در عزای فرزند شهیدش سوگوار و پرچم عزت ایران همچنان سرافراز و در اهتزاز است.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید صیاد خدایی را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده مکرم و عموم هموطنان گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهید سعید را از درگاه خداوند متعال خواستارم.



حاجی دلیگانی



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 342648
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار