خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/24 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

در سومین روز از سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان چه گذشت؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به بیان اقداماتشان در سومین روز سفر خود به استان خوزستان پرداخت.

مجید انصاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح اقدامات اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سومین روز از سفر چهار روزه خود به استان خوزستان گفت: اعضای کمیسیون امروز (جمعه 24 دی ماه) به سمت شهر قهرمان پرور آبادان حرکت کردند و در ابتدا نشستی با تشکل های کارگری در شورای اداری این شهر داشتند.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان تشکل های کارگری و مسئولانی از دستگاه های مختلف از جمله سازمان بهزیستی، شهرداری و... به بیان مطالبات خود در حوزه کار و حقوق و دستمزد پرداختند و از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس خواستند تا در این زمینه از آنها حمایت کنند.



وی تصریح کرد: بعد از جلسه شورای اداری آبادان، توفیقی حاصل شد تا در کربلای شلمچه زائر زیارتگاه شهدای گمنام این منطقه باشیم، سپس به شهر خرمشهر رفته و در جمع مسئولان و مردم خون گرم این شهر حضور یافتیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در ادامه از دو واحد تولیدی و صنعتی اعم از کشتی سازی اروندان و پتروشیمی آبادان (کلرسازی پاسارگاد) این شهر که به دلیل مشکلات ساختاری به صورت نیمه تعطیل درآمده اند، بازدید کردیم.



سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما امشب نشستی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز خواهیم داشت و فردا نیز نشستی در شورای اداری استان خوزستان با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های ذی ربط آن برگزار خواهد شد و در آن به جمع بندی مصوبات این سفر خواهیم پرداخت./



پایان پیام

  • کد خبر : 335641
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار