خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/09 - 18:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
غضنفرآبادی:

برخی در لباس دوست مجلس را تخریب می کنند/ مجلس با همکاری دولت به دنبال رفع توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی کشور+ فیلم

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از اینکه خط تخریب و توپخانه دشمن به دنبال تخریب مجلس انقلابی است، گفت: برخی در لباس دوست مجلس را تخریب می کنند؛ امیدواریم با تدابیری که توسط دولت و مجلس انجام شده و می شود بتوان توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی کشور را رفع کرد.

موسی غضنفر آبادی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه خط تخریب و توپخانه دشمن به دنبال تخریب مجلس انقلابی است، گفت: برخی در لباس دوست مجلس را تخریب می کنند و در این رابطه از عملکرد چهارساله مجلس در همه موضوعات دفاع می کنم.



وی با یادآوری اینکه مجلس قوانین خوبی را در حوزه اقتصادی و جلوگیری از فساد مانند قانون سوت زنی تصویب کرده است، افزود: همچنین در حوزه اشتغال و بانک داری قوانین خوبی را مانند تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و اصلاح قانون نظام بانک داری و بانک مرکزی داشته و مسائل صادرات و واردات و همچنین گمرک و مالیات را هم مورد توجه قرار داده است.



نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس در حوزه سیاست هم به عنوان مجلس انقلابی مدافع ارزش ها بوده و نمایندگان محکم و بابصیرت در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و نطق های آنها بیانگر حمایت از حقوق مردم و مقابله با ظلم ستیزی استکبار و استعمارگران بوده است.
















دانلود


غضنفرآبادی یادآور شد: انقلابی بودن مجلس به معنای نادیده گرفتن مشکلات و رفع کلی آنها نیست بلکه مشکلات در هر دوره و زمانی وجود دارد و امیدوایم با تدابیری که توسط دولت و مجلس انجام شده و می شود بتوان توقف 10 ساله قطار توسعه اقتصادی کشور را رفع کرد؛ اقدامات خوبی انجام شده و امیدواریم مشکلات مردم حل شود و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیش برویم و به قله برسیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375552
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار