خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/05/31 - 14:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خدادادی مطرح کرد:

افزودن بند‌ حمایت از 6میلیون نیازمند در‌ لایحه برنامه ششم‌توسعه/ دولت طی سه سال نخست‌ برنامه موظف‌ به حمایت می‌شود

رئیس کمیسیون‌اجتماعی مجلس از افزودن بندی به لایحه‌ برنامه‌ششم توسعه برای حمایت از 6میلیون نیازمند خبر داد و گفت: در صورت تصویب نهایی، دولت موظف به حمایت از این قشر در سه‌سال نخست برنامه‌ششم توسعه می‌شود.

سلمان خدادادی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در توضیح ساماندهی شش میلیون نیازمند، گفت: کمیسیون اجتماعی پیشنهاداتی را جهت اصلاح لایحه برنامه ششم توسعه ارائه کرده که یکی از پیشنهاد‌ها در خصوص برنامه‌ریزی دولت برای ساماندهی و تامین نیاز 6 میلیون نیازمند است.



نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه با نظر نمایندگان کمیسیون اجتماعی به ماده سوم لایحه برنامه ششم توسعه بند ششمی در مورد موضوع حمایت از 6 میلیون نیازمند افزوده شده، تصریح کرد: طبق این بند دولت موظف می‌شود در مدت سه سال نخست برنامه ششم توسعه از محل یارانه‌ها یا سهام عدالت از شش میلیون نیازمند حمایت کند.



وی با یادآوری طرح حمایت از شش میلیون نیازمند در مجلس نهم، گفت: این موضوع در قالب طرحی در مجلس قبل مطرح شده بود اما در این دوره سعی شد تا با افزودن حمایت از شش میلیون نیازمند به برنامه ششم توسعه دولت را در اجرا موظف‌تر سازیم.



 رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس مصمم است مطالبات مردم به خصوص قشر ضعیف جامعه را پیگیری کرده و در اولویت قرار دهد./



پایان پیام


  • کد خبر : 174281
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار